CSR - BC PRO BONO

Wierzymy, że odpowiedzialność społeczna, moralność i równowaga w biznesie są podstawą skutecznych strategii biznesowych. Poprzez dostrzeganie problemów społecznych i reagowanie na nie, dajemy naszym Klientom możliwość uczestnictwa w czymś ważnym, w tworzeniu dobra społecznego. Jako firma znana z prowadzenia akcji społecznych o szerokim zasięgu trwamy w przekonaniu, że naszym obowiązkiem jest popularyzowanie zachowań godnych naśladowania, a także wartościowych inicjatyw twórczych i artystycznych.



Akcje społeczne



KONKURS FILMOWY "A dlaczego harce?"
Do ściągnięcia:
Wyniki konkursu 10.11.2017
Podsumowanie I etapu 16 październik 2017
Konkurs - informacja ogólna
Regulamin konkursu "A dlaczego harce?" - z dnia 28.08.2017
Regulamin konkursu "A dlaczego harce?"
Załącznik 1 - formularz zgłoszeniowy
Załącznik 2 - zgody rodziców
Załącznik 3 - zgody na wykorzystanie wizerunku


Prowadzę jestem trzeźwy
www.trzezwosc.pl

Społeczno-edukacyjne przedsięwzięcie, które ma wywołać u odbiorcy-kierowcy refleksję i przyczynić się do zrozumienia, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy, trzeba podjąć „trzeźwą decyzję!". W prowadzonych działaniach odwołujemy się do pozytywnych wartości tkwiących w naturze każdego człowieka. Nie epatujemy drastycznymi scenami; wybierając dyskurs, odrzucamy emocjonalny szantaż.
Mobilna Galeria Designu
www.buscon.pl/mgd

Akcja, w ramach której na autobusach i tramwajach prezentujemy kolekcję nowoczesnych dzieł sztuki. Ruchome obrazy przemieszczają się po ulicach miast, dzięki czemu ich mieszkańcy mogą obcować ze współczesną sztuką, nieprzekraczając progu galerii. Autobusy i tramwaje przybierają interesujący, wielobarwny wygląd, a twórcy i designerzy z Polski i całego świata uzyskują szansę prezentacji swoich projektów szerokiej publiczności. Przeprowadziliśmy także dwa międzynarodowe konkursy dla studentów, a pojazdy Galerii można było zobaczyć na ulicach Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Szczecina, Cieszyna i Płocka. Patronat nad inicjatywą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.


Wędrówki z pomysłem
Przewodnik turystyczny pisany przez ludzi mediów, marketingu i reklamy. Zawiera porady i opisy inspirujących wędrówek najbardziej twórczej grupy zawodowej. Patronat IAA w Polsce.


kreatiVa
konkurs dla studentów na opracowanie strategii promocji wybranej marki. Projekt wspierający młodych kreatywnych ludzi w zdobyciu doświadczenia w branży reklamy i marketingu.


Wspierane inicjatywy oraz instytucje

  • Fundacja dla Śląska
  • ASP w Katowicach
  • Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
  • Festiwal Plakatu Reklamowego w Krakowie
  • Festiwal Filmów Niezależnych KillOFF
  • Festiwal Grafiki w Katowicach
  • Akcja „Pij Mleko - Będziesz Wielki!"
  • Rawa Blues Festival
  • Katowicki Karnawał Komedii - Teatr Korez w Katowicach
  • Działania „Entreé" w Teatrze Rozrywki w Chorzowie
  • Teatr Ekspresji Dziecięcej
  • Teatr Słowackiego w Krakowie
  • Wystawy zdjęć „World Press Photo"
  • Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi
  • Hospicjum Cordis
  • Twórczość artystyczna pracowników BC